Interior design

The success of our interior design service does not stem from our optimal space management, our lighting and color studies, the consistency between budget, materials and style, but from the comfort, the refined image and the quality of the atmosphere which we create to be enjoyed on a daily basis. Prior sketches. •  Studies to meet requirements. •  Functionality in accordance with intended use. Interior design project. •  Distribution, dimensions and surfaces. •  Elevations and sections. •  Façades. •  Lighting studies. •  Furnishings Schedule. •  Choice and details of finishes •  Door and window schedule. •  3D visualizations. • Etc.   Refurbishing Project. •  Design development drawings. •  Construction documents. •  Activity license. Works Management. •  License Management •  Construction Management •  Project management. •  On-site management. •  Safety and Health Coordination. Health and Safety Report Coordination of Health and Safety procedures during project and execution stages. Certificates of (second) occupancy management.

Oficinas Espai Actiu

Año: 2017
Cliente: Espai Actiu

Rehabilitación y puesta en funcionamiento de piscina cubierta

Año: 2016
Cliente: Ayuntamiento de Benifaio

Adecuación de espacios para Laboratorios en el Hospital General Universitario de Alicante

Año: 2016
Cliente: Roche Diagnostics S.L.U.

Adecuacion de espacios para Analizadores de Análisis Clínicos, Hospital Universitari i Politècnic La Fe

Año: 2016
Cliente: Roche Diagnostics S.L.U.

Obras de reforma de los quirófanos 1 y 2 del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló

Año: 2016
Cliente: Consocio Hospitalario Provincial de Castellon

Adecuacion de Zaguan

Año: 2016
Cliente: Comunidad de Vecinos C.P. Ruzafa 25

Reforma Interior Farmacia Bachiller

Año: 2014
Cliente: Privado

Nuevas Oficinas CGTecnica

Año: 2010
Cliente: Coordinacióny Gestión Técnica de Obras y Poyectos, S.L.U.

Instituto de Reproducción CEFER - Valencia

Año: 2009
Cliente: Instituto de Reproducción CEFER - Bulnes Inmobiliaria, S.A.